Levi’s lanceert virtuele concertreeksen ter ondersteuning van artiesten
Het Amerikaanse denimmerk Levi’s heeft een nieuw programma gelanceerd op zijn Instagram Live-kanaal om artiesten en muzikanten te ondersteunen en tegelijkertijd de kijkers aan te moedigen om thuis te blijven tijdens de tijd van COVID-19. Het programma, getiteld 5:01® Live, wordt elke weekdag om 5:01 PST op het kanaal gehost.
Het live programma is gemaakt om een aantal van de favoriete artiesten van het merk te laten zien om de gemeenschap samen te brengen terwijl ze uit elkaar zijn gedurende deze tijd. Het geeft het merk ook de mogelijkheid om zowel de muzikant als de door hen gekozen liefdadigheidsinstellingen direct te ondersteunen, naast het contact met de fans en een breder publiek.
“Kunstenaars lijden onder een enorme onzekerheid gedurende deze tijd. Shows en tournees zijn geannuleerd, bands en bemanningen worden niet betaald,” zei Levi’s hoofd marketing officer Jennifer Sey in een verklaring. “Voor een beroemde artiest die ‘het’ heeft gemaakt, is dat misschien oké… maar hoe zit het met je favoriete onbekende artiest? We wilden iets leuks doen voor hen, voor de artiestengemeenschap, als erkenning voor het feit dat ze ons zoveel geluk brengen. Muziek en kunst brengen ons allemaal samen en ze zijn waar we voor vechten om naar terug te keren.
De Levi’s 5:01® Live serie is elke weekdag om 5:01 PST te vinden op het Instagram-account van het merk.