Gaming en Sport komen samen in de vorm van een slimme inlegzool
De meest toonaangevende merken in de wereld op het gebied van sport, gaming en technologie zijn samengekomen om spelers de kracht te geven om aangesloten te spelen.
Gemaakt door Adidas, aangedreven door Jacquard™ van Google en gegamificeerd door EA Sports™ FIFA Mobile, creëert de adidas GMR een gloednieuwe categorie van voetbalinnovatie die spelers in staat stelt om virtuele prestaties te beïnvloeden met het spelen in de echte wereld.
Een slimme inlegzool die in elke adidas schoen wordt geplaatst en die wordt aangedreven door een Jacquard Tag, maakt gebruik van geavanceerde machine-leer-algoritmen die adidas GMR in staat stellen om de werkelijke fysieke bewegingen te herkennen die voetballers maken op het veld, inclusief het meten van trappen, schotkracht, afstand en snelheid.
Dankzij de verbinding met FIFA Mobile kunnen spelers elke week unieke uitdagingen aangaan en mijlpalen bereiken, waaronder het verbeteren van hun Ultimate Team Overall (OVR), het vrijspelen van in-game beloningen en het klassement in de wereldwijde ranglijsten. Hoe meer ze in de echte wereld spelen, hoe beter hun EA SPORTS FIFA Mobile Ultimate Team™ wordt. Door de steun van FIFA eFootball & Gaming kan het GMR-project de ervaring voor spelers van FIFA Mobile over de hele wereld verbeteren en een innovatie worden die gebruik maakt van technologie om de ervaring van voetbalfans te verbeteren.
Bron: Adidas